Fremtidens marketing bureau er i konstant udvikling

18 December 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Nu er det jo selvfølgelig de færreste bureauer, der rådgiver og vejleder, som er stagneret i deres tilværelse, for hvis de stadig skal være sikret at have sig en lind strøm af kunder, så er de nødt til at være ikke bare med, men også på forkant med udviklingen – da det jo er det, man forventer ved rådgivning.

Nogle ting forbliver de samme, som man kan komme med konkrete tips til, mens andet udvikler sig så langsomt, at man bliver nødt til at give nogle fifs, der umiddelbart kan virke gammeldags, men som er virksomme – og så er der endelig de ting, som var populær for seks måneder siden, men er passé nu.

Desuden skal man sørge for at kunne vejlede ud fra noget, som er brugbart og ikke bare aktuelt, for som vejledende virksomhed, der netop kan være til at rådgive angående fremtidens metoder til at lave marketing, så kan man blive helt forhippet og forblændet af at se frem, at man glemmer at kigge på nu.

Et eksempel kan være, at man kan se, hvor fremtiden er om tre år, men bare fordi man er ret sikker på, at det er her, at udviklingen vil gå hen – og det også visere sig at være sådan – så skal man jo også være klædt på indtil da.

Forgangspersoner er jo netop på forkant med tingene, men hvis det ikke har grebet an hos befolkningen eller i samfundet, så er der ingen grund til at implementere nogle metoder, før de bliver aktuelle.

Måske kan man endda bruge nogle fifs fra tidligere tider og kombinere dem i brugen på nuværende tidspunkt, så det passer lige til dig – det er svært at sige.

Men dog kan vi sige, at hvis du lytter til folkene hos https://adtimize.dk/ , så skal du nok kunne komme langt og være med på beatet med online marketing.

More articles